5 de maig 2014

Transiberià i Korea

Dimarts 6 de Maig començo un altre viatge. Vaig a Seúl, 10 dies a Korea del Sur, després cap a Vladivostok, a la frontera entre Sibèria i Korea del Nord, i en tren, el Transiberià, fins a Moscú. Com que el visat rus està limitat a 30 dies, la tornada desde Moscú ha de ser el 15 de Juny.
El Transiberià és un tren de 10.000km, el més llarg del món, que es pot fer tot seguit en 6 dies. Tinc temps per parar i veure llocs de Siberia, però no per anar fins al Àrtic, les muntanyes Altai o navegar per alguns dels inmensos rius. La Conxita s'hi apunta les ultimes 2 setmanes i ens trobarem a Irkutsk. Ho aniré explicant al blog.
Tot gran viatge comença en un llibre, i en aquest compto amb l'ajuda de Miguel Strogoff i com sempre, de Corto Maltés. Espero que el meu viatge sigui tant mogut com els seus. Un amic ja m'ha preguntat per en Tintin, però sembla que només hi va ser a "Tintin al país dels sòviets", i no està actualitzat !.

2 comentaris:

  1. A Korea em va agradar molt el colorit variat i cridaner (tipus parchis) dels temples budistes koreans. Els japonesos i els europeus tenim el gris i el marró pels temples. A Korea els temples són de color. Bon viatge!!!

    ResponElimina